fitness6

Ditt personliga träningsprogram

Övning Fundamentals Ha två saker i åtanke när du utformar ditt personliga träningsprogram. Även om du är stärkt av en grupp träningsprogram, konditionsträning med andra på gymmet kan inte vara ett alternativ. Tid och pengar tillåter inte alltid lyxen av konditionsträning på gymmet.

Personligt träningsprogram

Du kommer att behöva träna hemma. Statistiken visar att ungefär två tredjedelar av alla personer med klubbmedlemskap också äger träningsredskap i hemmet. Ställa in en i hemmet gym ger dig det bästa av två världar. Prova en plan blandat med aeroba och styrketräningsaktiviteter. Cross utbildning är ett bra sätt för dig att närma sig ditt träningsprogram för att maximera fördelarna och minimera tristess. Tänk aerob utrustning som löpband, motionscyklar, roddmaskiner elliptiska utbildare och aeroba steppers när du ställer in din i hemmet träningsprogram.

Varför ska man träna med en PT?

Motion är viktigt att när du gör någon övning som du utför rörelserna korrekt, om du inte du kommer att få mindre då optimal nytta av övningen. Det är mycket svårt att unlearn dåliga motionsvanor, så det är bäst att lära sig rätt träningsteknik från allra första början. Du kan helt kontrakt lats endast när du arch ryggen. När du tränar din lats, arch ryggen i fullt kontrakterade position varje lat övning för att maximera persika kontraktion och få full lat utveckling.

För träning plocka 3-4 av dessa övningar och göra 4 uppsättningar för varje övning. Du kan variera de övningar du gör för varje rygg träning. Detta är en av de bästa övningar makt byggnad som du kan göra. Deadlifts arbete spinal erectors, quadriceps, skinkor, höfter, underarmar, trapezius, lats, och buken

About the Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts